Washington D.C

פרק ט - וושינגטון די סי

יום ראשון – 14 ביולי

הגענו לשדה תעופה של פלורידה והכל עבר די חלק. את המזוודות כבר מסרנו ברזורט של דיסני ושם גם קיבלנו את הבורדינג פאס אז כל מה שהיה לנו לעשות זה לגשת ישר לבדיקות הביטחון. התור היה ארוך וזה לקח כ-30 דקות. לאחר מכן הסתובבנו קצת בין החנויות ואז הלכנו לשער. תוך כדי, וממש במקרה, ראינו רכב שמסיע את ארבעת המזוודות שלנו לבדם. קיבלו הסעה VIP.

המטוס המריא בזמן, ונחתנו בשדה תעופה רייגן בוושינגטון די סי בסביבות 17:00. לעיר יש כמה שדות תעופה, וזהו השדה הקרוב יותר למרכז העיר ולמלון שלנו. לקחנו אובר והגענו תוך פחות ב-20 דקות.

שם מלון: Hamilton Hotel - Washington DC.
מיקום: רח' 14 פינת רח K. 10 דקות הליכנ מהיבת הלבן.
הוזמן דרך: Hotels.com
תיאור המלון: המלון נחמד מאד, החדר די סבבה ולא קטן מדי בשבילנו. המעליות מאד איטיות. הוא נמצא בצמוד ל-Franklin Square שהוא פארק שבו שוהים הרבה הומלסים. הרוב לא מפריעים. למלון יש סניף סטארקבקס משלו.

אמנם היום היה רגוע יחסית, עם טיסה קצרה, עדיין היינו די עייפים אחרי שבועיים אינטנסיביים. אז מצאנו מקדונלדס בסביבה, אכלנו ארוחת ערב, והלכנו לישון.

יום שני – 15 ביולי
קמנו בלי לחץ. אכלנו משהו קטן וירדנו למטה. אשתי והבן שלנו קפצו לסטארבקס, ויצאנו לדרך למסלול של היום:

• הליכה ל- Lafayette Square
  • הבית הלבן מהצד הצפוני
  • הליכה מסביב לצד הדרומי
  • Washington Monument
  • מכאן לקחנו אוטובוס לבניין הקפיטול על הקו האדום של ה-Circulator. זהו מערך אוטובוסים חינמי. יש מספר בודדים של קויים לפי צבעים. הקו האדום נוסע מסביב ל-National Mall (איפה שנמצאים רוב האנדרטאות ומוזאוני סמיטסוניאן).
  • הסתובבנו קצת באיזור, ואז לקחנו את האוטובוס שוב, אך בכוון השני, והוא הביא אותנו עד ל-Lincoln Memorial.
  • הלכיה לאורך ה-Reflecting Pool
  • World War II Memorial
  • הליכה עד לאגם ה-Tidal Basin שם שכרנו סירת פדלים ושטנו למשך כ-40 דקות.
בשלב הזה כבר היה מאד חם אז חזרנו בחזרה לחדר לנוח קצת. עשינו קצת קניות בסופר הקרוב בדרך.
לארוחת ערב, נסענו לאכול במסעדה של הרשת Cheesecake Factory. היה מאד טעים.

יום שלישי – 16 ביולי
קמנו קצת מאוחר היום. עדיין עייפים מניו יורק ואורלנדו. ירדנו למטה, וממש צמוד למלון יש תחנת אוטוסוב של הקו הצהוב של ה-Circulator. רצינו להגיע ל- שכונת Georgetown. אלה היו שעות הפקקים והיה הרבה עומס על האוטובוס. באיזה שלב, אדם נכה בכסא גלגלים רצה לעלות, ולא היה מקום, אז אנחנו ירדנו ולקחנו אובר.

Georgetown היא שכונה מאד וותיקה בוושינגטון. היא מאד יפה ופסטורלית ואם אתם מחפשים מקום יפה לטייל בו גם ביום וגם בלילה, אני מאד ממליץ. אפשר לעשות שם גם קצת שופינג.

כשסיימנו את הסיבוב בשכונה, עלינו שוב על הקו הצהוב, והפעם לכוון מרכז העיר. נעסנו עד ל-Union Station (אשתי חיפשה חנות ספציפי שם). מדובר בתחנת רכבת המרכזית של העיר. יש בו גם מעין קניון עם כמה חנויות. קנינו, ואכלנו שם צהריים ב-Food Court.

לאחר מכן, לקחנו אובר למוזאון Smithsonian National Air and Space Museum שהיה מ-פ-ו-צ-ץ באנשים!!

אשתי והבת הסתובבו טיפה, ואז חזרו למלון. אני והבן הסתובבנו עוד קצת וראינו כמה תערוכות, אבל כמות האנשים הייתה בלתי נסבלת וגם אנחנו נשברנו. לקחנו אובר למלון לנוח.

כנראה שזה שבר אותנו קצת כי ממש נגמר לנו הכוח לצאת שוב. בערב אכלנו פיצה, ארזנו את התיקים והלכנו לישון.

יום רביעי – 17 ביולי
הבוקר קמנו רגיל. אני נסעתי בחזרה ל-Union Station. משם שכרנו רכב דודג' קראוון (הוזמן מראש עוד בארץ דרך חברת AVIS). חזרתי למלון, חניתי בחוץ. עשינו צ'ק אווט, והבאנו את כל המזוודות לרכב. נכנסנו, הנענו, ונסענו לפרק הבא שלנו.