Epcot Center

פרק ז - אפקוט סנטר
יום שישי – 12 ביולי

מאפקוט ראינו רק טיפה כמה ימים לפני. היום נראה את השאר. קמנו, אכלנו, הלכנו, נסענו, הגענו, תיקים, צמידים, כניסה לפארק.

היה לנו פאסט פס ל 10:00 ל-Spaceship Earth. כמה דקות לפני, קיבלתי הודעה דרך האלפיקציה, שהמתקן סגור עקב תקלה. מבחינת הפאסט פס, נתנו לי אפשרות לבחור פאסט פס למתקן אחר, או לחכות שיתקנו את המתקן ואז נוכל להשתמש בפאסט פס עליו מתי שנרצה באותו יום. החלטנו לחכות עם זה לסוף היום.

המשכנו הלאה. הפעם המסלול שלנו התחיל ב Futureworld East:
Innoventions
Mission Space – פאסט פס ל-11:00. במתקן זה יש אפשרות לגרסה אינטנסיבית יותר (מדמה כוחות ג') וגרסה אינטנסיבי פחות. אם את רגישים לסחרחורות, תעשו את הגרסה הפחות אינטנסיבית.
Test Track – פאסט פס (רק אני והבן) ל12:15. התור הרגיל היה 90דקות.

הפארק מתחלק לשניים. Futureworld (מזרח ומערב) ו-World Showcase, מסביב לאגם הולכים ומבקרים במדינות שונות מהעולם. בכל מדינה יש חנויות, מסעדות עם אוכל מהמדינה, ובחלקם יש מתקנים:

• מקסיקו
  • נורבגיה – כאן נמצא מתקן Frozen Ever After. היה לאשתי ולבת פאסט פס ל-14:20. התור הרגיל היה 90 דקות.
  • סין
  • צרפת
  • אנגליה – גם כאן יש מופע רוק של שירי להקות בריטיות
  • קנדה.
סיימנו את הסיבוב מסביב לעולם בסביבות 18:00. אחרי יום שלם כמעט הכל בחוץ, כבר התחלנו להתעייף. חזרנו ל-Futureworld. במהלך היום קיבלתי הודעה ש-Spaceship Earth חזר לפעול. עלינו עליו. היה נחמד. לא היה לנו עצבים לחכות ולראות שוב את הזיקוקים אז חזרנו לרזורט לארוחת ערב והילדים נרדמו מוקדם.