Magic Kingdom

פרק ו - מג'יק קינגדום

יום רביעי – 10 ביולי
היום באנו למג'יק קינגדום ליום ראשון מתוך שניים. אחד הפארקים המפורסמים בעולם, ובהחלט הפארק הכי עמוס באורלנדו.

קמנו, אכלנו משהו זריז בחדר והלכנו לתחנת ההסעות. השעה הייתה 9:15 וכבר היו המון אנשים בהמתנה להסעה. אוטובוס אחד התמלא ונסע, אבל תוך פחות מכמה דקות הגיע אוטובוס נוסף ועלינו. הנסיעה מהרזורט לפארק הוא כ-20 דקות. ביציאה מכל פארק יש איזור של תחנות הסעות לכל המלונות, כאשר לכל מלון יש את התחנה שלו. במג'יק קינגדום התחנה של Art of Animation היא האחרון.

ירדנו מההסעה, הלכנו לכניסה לפארק (כ-5 דקות), עברנו בדיקת תיקים וסריקת הצמיד ונכנסנו לפארק.

כמה מילים לפני שנתחיל את המסלול. מדובר בפארק מאד גדול. היינו יומיים ועדיין לא הספקנו לראות הכל. יש המון מתקנים. אולי שניים הייתי מגדיר כאקסטרים, כאשר אחד מהם הייתי קורא אקטרים לייט. מדי פעם אני רואה בפורומים שונים אנשים שמאד התאכזבו מהפארק. הייתי מחלק אותם ל-2 סוגים. אלה שלא תכננו נכון ובילו את רוב היום בעמידה בתורים האינסופיים, דבר שלא כיף בכלל בחום ולחות של אורלנדו. ואלה שבאו כי הרגישו שמג'יק קינדום הוא "פארק חובה", אבל הם חיפשו אקסטרים או יש להם ילדים מתבגרים שמאד השתעממו. מג'יק קינגדום הוא פארק של קסם, יופי, ואופי עם מתקנים מדהימים וכיפים, אבל לא אקסטרים. גם הרכבות הרים (אולי למעט Space Mountain) לא אינטנסיביים במיוחד (אך עדיין מאד כיף לעלות עליהם). לא הייתי מגדיר אותו כפארק לילדים קטנים, אלה פארק שמוציא מכם את הילדים הקטנים החוצה. ואם אתם מכירים את סרטי דיסני, הדמויות, ואת השירים, זה רק מוסיף ולחוויה. בנוסף למתקנים, יש מצעדים והופעות במהלך היום.

בכניסה לפארק מגיעים ל-Main Street, הרחוב הראשי של הפארק. הוא מלא בעיקר בחנויות שונות ומסעדות (יש גם סטארבקס אם לא הספקתם לשתות את הקפה של הבוקר). מומלץ לא לעשות קניות בפארקים של דיסני בגלל המחיר, אבל בהחלט שווה להכנס לחנויות ולהסתובב קצת. אם בכל זאת תרצו לקנות, תשאירו לסוף היום שלא תסחבו במהלך כל היום.

המסלול ליום הזה (קחו בחשבון שיש מתקנים שמראש ידענו שנדלג):

• הליכה לאורך Main Street
  • בכיכר המרכזי עם הפסל של וולט דיסני ומיקי, פנינו שמאלה לכוון Adventureland.
  • התחלנו ב- Swiss Family Treehouse.
  • The Magic Carpets of Aladdin – התור יכול להגיע לשעה אבל בשעה הזאת היה רק 15 דקות.
  • Jungle Cruise –היה לנו פאסט פס ל-10:20.
  • ליד עשינו עצירת מים ופופקורן.
  • עברנו ל-Fontierland ועלינו על Splash Mountain – פאסט פס ל-11:50
  • Tom Sawyer Island
  • Country Bear Jamboree
  • ארוחת צהריים ב- Columbia Harbour House. ישנם כמה סוגי מסעדות בפארקים של דיסני. יש הזמנה בקופה, מסעדות שולחן שיש להזמין מקום, ומסעדות יוקרה שבהם בדרך כלל מסתובבות דמויות שניתן להצטלם (גם צריך להזמין מקום). יצא לנו לאכול בכל הסוגים במהלך השהייה. קחו בחשבון ששתייה בפארקים של דיסני מאד מאד יקרה. בקבוק חצי ליטר מים יעלה 3.5 דולר. אבל בכל מסעדה ניתן לבקש כוס מים מהברז עם קרח (המים לא תמיד טעימים). במסעדות של הזמנה בקופה, מומלץ לבצע את הזמנה מהאפליקציה (לא תמיד ניתן). זה יחסוך המון זמן המתנה בתור. האוכל מוכן מאד מהר.
  • שייט ב- Liberty Square Riverboat
  • הלכנו לאיזור Liberty Square ומצאנו מקום לראות את המצעד היומי. מומלץ להגיע מוקדם לתפוס מקום (אנחנו הגענו חצי שעה לפני) ואל תפספסו! המצעד מגיע לכיכר המרכזי ומשם ל-Main Street.

• אחרי המצעד, עברנו לאיזור Fantasyland ועלינו על מתקן Peter Pan’s Flight. זהו אחד המתקנים הפופולריים ביותר התור הרגיל היה 90 דקות. היה לנו פאסט פס לשעה ל-16:20.
  • it's a small world – חיכינו 25 דקות בתור.
  • Mickey's Philharmagic
  • Prince Charming Regal Carrousel
  • The Many Adventures of Winnie the Pooh – בגלל שסיימנו את שלושת הפאסט פסים, יכולנו לחפש אחד נוסף. השתמשנו בו כאן.
  • The Barnstormer – שוב, בגלל שהשתמשנו בכל הפאסט פסים, יכולנו להזמין עוד אחד. כאן גם התחיל קצת גשם.
  • ארוחת ערב ב- Pinocchio Village Haus.
כמו בכל הפארקים, בסביבות השעה 21:00 ראינו מופע זיקוקים מרשים ביותר.

כמה דקות לאחר סיום המופע, בדרך ליציאה מהפארק התחיל מבול גשם. עד שהגענו לתחנת ההסעה (להזכירכם התחנה האחרונה והכי רחוקה מהיציאה) היינו כבר ספוגים במים (הפונצ'ואים שמאד עזרו לנו בגשם של קנדי וסי וורלד, לא ממש עזרו כאן).

בסוף הגענו חזרה לרזורט, ולחדר. רטובים אך שוב מאד מרוצים מיום מוצלח.

יום חמישי – 11 ביולי
קמנו קצת מוקדם על מנת לייבש את הנעליים עם המייבש שיער. כעבור שעה וחצי יצאנו ונסענו חזרה למג'יק קינגדום:

• הליכה לאורך Main Street
  • הפעם בכיכר עם הפסל, פנינו ימינה לכוון Tomorrowland.
  • התחלנו עם Monsters, Inc. Laugh Floor
  • Buzz Lightyear's Space Ranger Spin – פאסט פס ל-10:10
  • Tomorrowland Transit Authority
  • Carousel of Progress
  • Tomorrowland Speedway – פאסט פס ל-11:30
  • Dumbo the Flying Elephant – מתקן פופולרי למרות שחיכינו "רק" 20 דקות בתור
  • חזרנו לכניסה לפארק לארוחת צהריים במסעדת Tony's Restaurant – מסעדה איטקלית שצריכים להזמין שולחן. לא התלהבנו במיוחד.
  • היינו צריכים לחכות עד 16:30 לפאסט פס הבא שלנו, אז הסתובבנו קצת. ראינו שוב את המצעד באיזור הכיכר. גם הצטלמנו שם. בנוסף גם נכנסנו לכמה מתקנים שהיינו אתמול.
  • ב-16:30 עלינו על הפאסט פס האחרון שלנו - Seven Dwarfs Mine Train. זהו המתקן הכי פופולרי בפארק. התור הרגיל היה כשעתיים (לא ברור לי מי עומד כל כך הרבה זמן בתור).
הסתובבנו עוד קצת, ואז כבר היינו עייפים. ראינו את כל מה שרצינו בפארק והילדים רצו ללכת לבריכה. חזרנו לרזורט. הלכתי לצלם קצת בצד השני ואז שחינו בבריכה המרכזית . אכלנו ארוחת ערב בחדר אוכל.