Closter

פרק ג - קלוסטר, ניו ג'רזי

יום חמישי – 4 ביולי
היום היה יום העצמאות האמריקאי, ואני חייב לציין שלא ממש הרגשנו את זה באיזור המלון. פה ושם ראינו דגל אמריקאי או איזו הנחה לכבוד החג בכמה חנויות, אבל בכנות ציפיתי ליותר. לא נורא.

לא היה לנו זמן לעשות עוד סיור או אטרקציה, אז עשינו צ'ק אווט מהמלון וחזרנו לחברים שלנו בקלוסטר בניו ג'רזי. בדרך חצינו את נהר ההדסון על גשר ג'ורג וושינגטון. שם היה תלוי דגל אמריקאי ענק.

הגענו לחברים שלנו, ובילינו איתם יום כיף ורגוע. כמו בארץ, בפורט אוף ג'ולאי, רוב התושבים עושים על האש. ארוחת צהריים טעימה מאד.

בערב נסענו לעיירה סמוכה, נורווד, שם ראינו את מופע הזיקוקים השנתי של האיזור. היה מאד יפה.

יום שישי – 5 ביולי

היום התפצלנו. אשתי נסעה עם החברה שלנו לעשות קניות בג'רזי גרדנס. החבר שלנו לקח אותי ואת הילדים ל- Bear Mountain State Park. שם טיילנו בטבע מסביב לאגם. ולאחר מכן נסענו לראש ההר לתצפית על כל האיזור.

אחרי צהריים נחנו.

בערב השארנו את כל הילדים בבית ויצאנו רק אנחנו וזוג החברים למסעדת Mezzo בעיירת Westwood. לאחר הארוחה הסתובבנו בשכונה ואכלנו גלידה לקינוח. אשתי תארה את השכונה היפה כמו להיות באמצע פרק של בנות גילמור.

יום שבת – 6 ביולי

זהו היום האחרון שלנו בניו ג'רזי. בבוקר נסענו לשמורת הטבע Closter Nature Center וטיילנו קצת ביער עד שהתחיל לרדת גשם.

חזרנו בחזרה, ארגנו את התיקים ומזוודות (עכשיו כבר התשמשנו בכל ה-4) , ובצהריים, נסענו לשדה תעופה לה-גווארדיה ועלינו על טיסה לאורלנדו.