Canada

פרק יב - מעבר לקנדה וניאגרה
יום ראשן – 21 ביולי

ארזנו ואמרנו שלום לחדר הגדול ולמלון. היום היה היום האחרון שלנו בארה"ב. במרחק של כ4 וחצי שעות נסיעה נמצא מעבר הגבול לקנדה בניאגרה פולס. זה לקח לנו שבע שעות. בדרך נתקלנו בלא מעט עבודות בכביש המהיר ואז בפקק בגלל תאונה, אבל התאונה קרתה בכלל עוד פקק שנוצר בגלל עוד עבודות בכביש.

הגענו למעבר הגבול שנמצא על הגשר Rainbow Bridge. שילמנו את האגרה, התקדמנו לביקורת גבולות, חותמת בדרכון והו' קנדה! נסענו ישר למלון לשים את המזוודות לפני שנלך לראות את המפלים.

שם מלון: Quality Hotel Fallsview Cascade
מיקום: ניאגרה פולס
הוזמן דרך: Hotels.com
תיאור המלון: המלון ישן מאד, אבל החדרים עברו שיפוץ. הלילה במלון הגיע עם ארוחת בוקר (המלון היחיד במהלך הטיול שלנו). היתרון הגדול שלו הוא שהוא מאד קרוב לטיילת של המפלים. בשביל לילה אחד, הוא היה מאד סביר.

חנינו במלון, קיבלנו את החדר ושמנו את המזוודות ויצאנו לטייל. ירדנו ברחוב כמה דקות, חצינו את הכביש והגענו בטיילת. מספר התיירים שם היה מטורף! פנינו שמאלה והלכנו לאורך הטיילת. הנוף של המפלים היה מדהים.

הזמנו כרטיסים ל-Hornblower. שייט שהביא אותנו הכי קרוב שאפשר למפלים מלמטה. עברנו את השער, ירדנו למטה במעלית (הטיילת נמצאת על צוק למעלה). המתנו בתור. הביאו לנו פונצ'ואים שלא נרטב. עלינו על הסירה ביחד עם עוד כמה מאות אנשים. השייט היה מגניב ביותר. התקרבנו ממש למפל. לא נרטבנו יותר מדי. השייט נמשך רק כ-20 דקות. חזרנו חזרה ועלינו למעלה.

חזרנו בטיילת תוך כדי כניסה לחנויות המזכורות. הלכנו עד לקצה השני של הטיילת, עד למפל מלמעלה. זה גם די מרשים. נכנסנו לעוד כמה חנויות ואז חזרנו למלון.

בערב כשנהיה חושך, חזרנו לטיילת. בערב יש מופע זיקוקים מעל המפל. אסור לפספס.

יום שני – 22 ביולי
קמנו בבוקר והלכנו לחדר אוכל לארוחת בוקר. מדובר בארוחה מאד בסיסית. אל תצפו למה שאנחנו רגילים בארץ. ארזנו את המזוודות, עשינו צ'ק אווט ונסענו לכוון טורונטו.