Hope Lake Lodge

פרק יא - הופ לייק לודג'
יום חמישי – 18 ביולי

נסיעה של ארבע שעות לקח לנו בערך שש שעות בעיקר בגלל עבודות בכבישים ועצירות ביניים. המשכנו צפונה. יצאנו ממדינת פנסילבניה וחזרנו למדית ניו יורק. הגענו לאיזור בשם קורטלנד, ושם נמצא Hope Lake Lodge.

שם מלון: Hope Lake Lodge
מיקום: קורטלנד, ניו יורק
הוזמן דרך: ישירות מהמלון (הזמנו חבילה שכוללת כרטיסים לפארק מים)
תיאור המלון: להבדיל משאר המלונות, קיבלנו סוויטה. חדר הורים, סלון עם מיתה מתקפלת לילדים, מטבח מאובזר בכלים ופינת אוכל. למלון יש פארק מים קטן משלו שכולל כמה מגלשות מים בריכות רגילות, גקוזי, ובריכת גלים. הרוב תחת קורת גג. בנוסף יש להם אגם פרטי קטן עם חוף קטן משלו. מעבר לזה, אין יותר מדי מה לעשות שם חוץ מלנוח.

בדרך למלון, עצרנו במכולת לקנות מצרכים לימים הבאים.

הגענו למלון, קיבלנו את החדר, העלנו את המזוודות, ואני והילדה רצנו לפארק מים. לארוחת ערב הכנו פסטה ברוטב אלפרדו בחדר. לא בישלנו כבר כמעט 3 שבועות.

יום שישי – 19 ביולי
במקור תכננו לנסוע ל-Finger Lakes לעשות סיור רגלי באיזור Watkins Glenn. שם יש מסלול יפהפה של מפלים. אבל לא היה לנו כוח בכלל. הילדים רצו פארק מים אבל הוא עדיין לא נפתח. אז נסענו כ-15 דקות לאווטלט לעשות עוד קצת שופינג. ואז חזרנו למלון ובילינו את שאר היום בפארק מים. צהריים אכלנו במסעדה (אם אפשר לקרוא לזה כך) של הבריכה. וארוחת ערב אכלנו בחדר.

יום שבת – 20 ביולי
היום גם היה די רגוע. בבוקר טיילנו באיזור של האגם ליד המלון. שיחקנו פריזבי עם הילדים, ואז חזרנו למלון לעבור לפארק מים. במלון יש גם משחקייה שאפשר לזכות בנקודות ופרסים. שיחקנו גם שם. כמה ימים רגועים.